Dienstag, 3. November 2009

Q31: Es geht auch anderen so!


"He Testmanager. Dei Blogeintrog vom Krakautrip  (Q20) is guat. I hob sovü lochn miassn. Oba wiast ma erzöht host dast nauch Krakau fliagst und wissn woitast wo ma in Warschau fuatgeh kaun, hob i ma scho docht, des passt net zamm! Was dea wos a tuad?"

Mit diesen Worten begrüßte mich gestern mein polnischer Kollege als ich in den Aufzg einsteige. ??????????????????????????? denk ich mir. P. spinnst? Dem kommt es spanisch vor und er sagt nix? Mein Blutdruck ist auf 281. Dr. Jekyll, mein alter Ego wenn mein Blutdruck über 280 steigt, überlegt sich wo er ihn jetzt eine hintritt.

Mit folgender Aussage von P. fällt er aber auch wieder auf 279: "Waast, mia is des a passiert. Ich wü noch X* und kum in Y* drauf das i foisch bin. Gleiche Adress nur foische Stodt. Durt wo eigentlich da Bürokompleks von das Aschanti-Bank* steh soi, is a Ruamföd und rund umadum nix ois de Pampas!"  Anfänglicher Zorn weicht einem Lächeln auf meinen Lippen. Danke P., du hast meinen Tag gerettet.

*Orts.- und Firmennamen frei erfunden, die richtigen sind der Redaktion bekannt.